Daisypath Anniversary tickers

unholy Confession

My photo
Hey ! It's me Syaza. Here is all about my memories with Arwah Amirul. Since we were inlove, then we break then next he's gone forever. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. Im back here again :( I miss you so much Mirul !

Monday, March 28, 2011

saya kena marah :(

mirul, dia marah saya. dia marah sebab saya post gmbr awak dekat blog saya. salah ke saya buat mcmtuu ? :( saya dah tataw nak menanges dekat mana, nak ckp kat siapa ape saya rasa. semuanya saya tanggung perasaan saya sorg sorg. saya pendam sorg sorg. mirul tahu takkk mcm mana rasa pendam sorg sorg, bila malam, menanges sorg sorg samapi tertdo, mengharapkan mirul dtg balek dalam hidop kami semua ? mirul tahu tak, we are HURT so much okayh ! saket sgt sgt.

thats why now, bila sya rasa syaa nak luah, mirul tahu syaa luah kat mana ? syaa menanges dekat mana ? dekat depan laptop neyh syaa menanges. dekat depan laptop neyhh sya luahkan segalanya, sya try lepaskan rinduu sya kat mirul. i had nobody to tell them what i fell about. i dont know to who i should cry on their shoulder. seriously sya rinduu sgt kat mirul.

mirul, mirul tahukan syaa selalu harap mirul dtg dalam mimpi syaa. okayh just mimpi. syaa nak jumpa mirul. for the last time. coz time last day mirul, sya tak sempat dtg :( syaa tak sempat tgk mirul. syaa tak percaya mirul tade. pleasee mirul. i hope u can see how many times my tears falls down because of you mirul. i wish you are here to wipe my tears :( i have nobody by myside who do understand me. 2 bulan mirul, syaa tahan neyh sume. tiap kali syaa baca yassin untuk mirul sure air mata neyh tumpah lagi. F tak faham syaa. dia tatahu ape syaa rasa. dia pk buukan bukan pasal kita mirul. thats why syaa tade siapa nak mengadu. syaa takot kalau syaa mengadu dekat dia, dia marah marah syaa. pernah syaa ajak dia ziarah kubur atok and nenek, tp dia marah. mirul tahu dia ckp ape kat syaa ? dia ckp kenapa since ex you meninggal, baru skg you nak g kubur sume ? :( sedih mirul bila dia ckp mcmtuu dekat syaa.

mirul, syaa pergi duluu. syaa nak tdo. memang hari hari syaa tak pernah lupekan mirul. btw syaa demam. syaa tataw kenapa. ohh ye, btw harituu sya terserempak dgn epul. tah mcm mana dia boleh ada dekat area rumah nenek pown syaa tataw. dekat dia pown syaa selalu ckp pasal mirul. kami semua tak pernah lupaa kat mirul. you always in our mind and heart. rest in peace :(

No comments:

Post a Comment