Daisypath Anniversary tickers

unholy Confession

My photo
Hey ! It's me Syaza. Here is all about my memories with Arwah Amirul. Since we were inlove, then we break then next he's gone forever. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. Im back here again :( I miss you so much Mirul !

Sunday, March 27, 2011

crying again baby.

hari hari saya menanges. mlm tadi saya terengat awak. saya nak baca yassin untuk awak. tapi saya tgh cuti. so tak boleh. YA ALLAH, tabahkanlah hati aku.

awak, tadi saya talk dgn adek awak arif. tak byk borak ape pownnn. cuma bila saya cko dgn dia, saya luahkan perasaan saya. saya tatahu dekat siapa lg saya boleh luahkan perasaan saya. saya nak nanges dekat someone. tp siapa ? semua orang mesti engat saya dah lupakan awak. tp sebenarnya saya tak pernah pown lupakan awak. saya selalu terengat awak. hari hari saya tgk gmbr awak yg saya simpan. kebetulan saya jumpa memory card saya dan awak semalam :(

saya nak ckp saya rinduuu. saya nak g ziarah awak. tapi susaa. saya tatahu nak pergi naek apa. saya terengat kisah kita dua. too many things we did together kann. kaki saya ada bekas , sebab naek motor awak. awak engat lg tak ? then awak marah marah saya pasal kaki tuuu. tuu je kenangan saya simpan selaen gmbr kita :(

mirul, syaa nak jumpa mirul. sekali cukup laa. dah boleh buat syaa happy dah. terseksanyaa jiwa syaa bila mirul pergi mengejut mcmni. tolongg laaa. mirul datang dlm mimpi syaa pown tape. btw syaa dah tak guna handphone yg kita dua pernah sama sama pakai duluu. sumpah sedih tgk handphone tuu. syaa biarkan je handphone tuuu. sebab duluu handphone tuu awak yg pegang kann ?

Ya Allah, hari hari aku berdoa semoga dosa dosa Arwah, Engkau ampunkan. tempatkanlah Arwah bersama sama org berimanmu Ya Allah. Al-Fatihah

*tears*

No comments:

Post a Comment