Daisypath Anniversary tickers

unholy Confession

My photo
Hey ! It's me Syaza. Here is all about my memories with Arwah Amirul. Since we were inlove, then we break then next he's gone forever. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. Im back here again :( I miss you so much Mirul !

Saturday, March 26, 2011

2 months,

BABY BOBOT, dah dua bulan awak tade. dah dua bulan saya tahan kesedihan saya rinduuukan awak. agak agak awak tahu tak saya rinduukan awak ? awak nampak tak saya menanges mlm hari ? 

btw awak engat lagi tak first time kita kenal ? 3 tahun lepas. time tuu saya baru masok kerja. at first, saya tengok awak mcm tak suka saya je. tp tibe tibe mlm raya awak boleh tanya saya nak pakai baju apa time raya. yelaa time raya kann kite kene kerja. saya dgn awak sama sama shift plak tuuu :)  awak ckp awak nak pakai baju same colour dgn saya. tp last last last awak tak pakai pownnn kan ? 

engat lagi tak time kita mula mula rapat duluuu ? awak dgn atok asyik asyik ckp saya neyh adek awak berdua. saya pown yekann je laa :D time tuu kita bertiga kat bahagian bar. awak kann jage bahagian bar. and saya plak cashier. tp suka semak dekat tempat awak kann ? :)

and  satu lagi, awak engat tak saya call awak then awak maki maki sebab tatahu saya siapa. saya pown tataw saya dapat number awak dari mana. saya call awak pown pakai number kwn saya, sebab birthday dia. dpt call free katakan. saya call, awak angkat, awak tanya siapa, saya suruh awak teka. HAHA, memang kene maki laa lepastuu kan :)  time tuu saya dah rinduu kat awak. awak lam sgt tak dtg kerja.

tapi love story kita bermula time saya SPM :) saya tgh tak kerja time tuu. sebab ada paper kan. saya kene laa cuti. tapi start tuu je awak mesej saya. one day tuu time last paper, time saya otw nak ke bus stand, nak balek kl, time kita tgh mesej, tbe tbe awak propose saya jadik GF awak ! saya mcm tak percaya je. tp saya happy sgt sgt ! sebab timee tu saya mmg tgh tgu awak pownnn. saya memang dah suka awk pownn. and saya terima lamaran awak. then bermulaa laa kisah kita kannn ? 

rinduuunyaa dekat awak. saya nak ulang balek boleh. and pasni saya nak jaga awak elok elok. tolong laa balek :(

*btw lupa nak bgtahu awak, kwn saya baru lepas bersalin and dia bg nama baby dia Muhammad Amirul Syaza sempena nama kita berdua. awak sukaa tak ? saya suka tp saya sedih sebab nama awak ada kat situu :( saya nak jumpa awakkkkk :(

No comments:

Post a Comment