Daisypath Anniversary tickers

unholy Confession

My photo
Hey ! It's me Syaza. Here is all about my memories with Arwah Amirul. Since we were inlove, then we break then next he's gone forever. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. Im back here again :( I miss you so much Mirul !

Tuesday, March 1, 2011

IM HERE BACK FOLLOWERS

peeps, im here back. sini tempat saya meluahkan segala perasaan saya kepada arwah. sumpah , saya terlalu merindui dia. terlaluuu sgt. maaf lama sgt saya mendiamkan diri. selepas entry saya yang six month anniversary saya taeros membisu. nak tahu sebab apa ? sebab selepas ituu saya and Amirul sudahh puts hubungan. kami membuat haluan masing masing. tp tidak kini. saya akan berada di sini. saya nak Arwah tahu yg saya masih sayangkannyaaa. btw, saya ada another blog that is http://thesweetestthingofme.blogspot.com tp ituuu hanya tentang saya dan kehidupan baru saya selepas Arwah. tp semenjak Arwah pergi, saya sering termenung sendiri. saya tatahu di mana tempat saya meluahkan perasaan saya. kepada kwn kwn ? hmmm, mereka bukan faham and bukan suka dgr masalah begini sebab mereka tidak pernah rasa. kepada blog baru ? ituu tidak mungkin. sebab bf baru saya sgt sgt tak suka bab ini, even Arwah dah tiada. so saya sambung semula story saya dgn dia di sini.

and kat sini jugak, saya nak bgtahu, sayaaa terlaluuu laluuuu merindui arwah. and tadi saya kemas bilik. selongkar selongkar bilik, saya terjumpa satu memory card. saya tahu memory card tuu zaman saya dengan Arwah. saya dah kehilangan semua gmbr saya dgn Arwah, dah saya mengharap sgt if saya bukak memory card ini, ada tersimpan gmbr kami bersama. Ya Allah ! sukanyaa saya sebab memang gmbr kami ada di dlm , tersimpan. menanges saya semula :( saya rinduuu kan arwah. TERAMAT ! tp tiada siapa yg faham :(

No comments:

Post a Comment