Daisypath Anniversary tickers

unholy Confession

My photo
Hey ! It's me Syaza. Here is all about my memories with Arwah Amirul. Since we were inlove, then we break then next he's gone forever. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. Im back here again :( I miss you so much Mirul !

Monday, April 4, 2011

im the last one in your life.

awak, awak okayh tak kat sana ? saya rinduu awak. maaf lama sgt saya hilang dari sini. saya busy. kann awak suruh saya study elok elok :( awak engat tak the last time awak text saya awak ckp apa ? awak suruh saya study elok elok and jaga bf saya elok elok. saya akan buktikan kat awak saya akan berjaya one day nnt. saya akan buktikan kat awak F will be the last boy in my life :( hmm, saya tahu saya dah mungkir janji dgn awak. tp sumpah, saya tak pernah lupa and tak pernah nak lupekan awak dlm hidop saya. awak lelaki yg terbaek pernah hadir dlm hidop saya. awak buat saya insaf.

awak, saya sedih sgt sgt. saya terharu sgt sgt sebab awak buktikan kat saya, saya gf terakhir awak. betol ape awak ckp. saya engat lg the day before kita break up duluu. awak ckp saya neyh gf awak yg terakhir dlm hidup awak. saya engat lagi ayat awak "syaa, even kita neyh couple break, couple break, ape jadik pown, u tuu bini i" . ayat tuu saya tak pernah lupe. saya engat lg keadaan time tu kat mana saya on the phone dgn awak :( awak, saya nak nanges dekat bahu awak. saya nak tgk muka awak puas puas. boleh takk awak ? saya nak awak jadik realiti semula. saya saket dgn keadaan skg neyhh.

awak engat lagi tak time mlm saya kenekan awak tuu ? awak engat tak apa mesej awak bg saya on that night ? saya simpan lg mesej tuu sampai skg :(

mirul : haha mmg da agak da. u ingat i bodoh ke ha ? x yah berlakon r syaa. i tau laa u nak test i. amacam pedih aty ??
syaa : haha . skeytpown x pedih.
mirul : dalaa sya i saje je antar msg cmtu. mule mule je i da taulaa.
syaa : but i dont feel hurts even a bit. cume i rasa bodo threat you this way. just want to get some mood.
mirul : haha. u, i bukan kenal u smlam auw. i kenal u 6 bulan yg lepas auw. i sje je x antar no u ni. i tau ni u. i nak je ckp td jom cpl biar u g saket aty g auw.
syaa : thanx darl. i know who u are. u never b nice to other stranger gurl except your girl ryte. thats why i dont wanna loose you baby. and now im too happy having you in my life.
mirul : syaa i tak boleh nak syg org laeb slaen you syg. pecayelaaa. i dah warning you awal awal i nak serious da and tanak maen an pompwan lg.

baby, im crying again baby. i yg tipuu u. i yg tglkan u. i pergi dekat lelaki laen. and biarkan u menanges depan mata i kecewa dgn i. bodohnya i time tuu b. u taw tak, last last i kene game dgn that guy. dia tglkan i :( dia tak pernah hargai i. i menyesal buat u mcmni :( sumpah. tp ape jadik ada hikmah kann ? u tanak tgk i nanges bila u dah tade. u taw kan i cmne ? before this, u ckp kat i, u hidop tak lama pown, u tgk keadaan i cmne kan ? jumpa u je i menanges, on the phone dgn u je i menanges, kadang kadang malam i tak dpt tido sebab terfikirkan u. tp dulu dgn skg tade beza u tahu. even kita dah tade pape, and ape yg u ckp jadik kenyataan, u tgk kan keadaan i cmne hari hari ? i menanges tanpa henti. i need u by myside now bobot. pleasee come back to me. i nak tebus semua kesalahan i dekat you syg.

btw today is 4 april, awak engat tak ape jadik dekat kita on 4 april ? kita gadoh. and we are almost break. tp kita mampu jugak pertahankan relation kita kan ? awak, saya doakan kesejahteraan awak kat sana. im missing you so much here. saya harap sgt saya dpt pergi kubur awak nnt. tguu laa bila saya free saya jumpa awak.

Al-Fatihah ;(

No comments:

Post a Comment