Daisypath Anniversary tickers

unholy Confession

My photo
Hey ! It's me Syaza. Here is all about my memories with Arwah Amirul. Since we were inlove, then we break then next he's gone forever. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. Im back here again :( I miss you so much Mirul !

Friday, March 27, 2009

untuk kaw la syng !


kaw tahu aku rinduu kaw ? ahh, aku cuba tahan. memang la tahan tapi sampai bile ? bile nak bersua muke lagi ? bile nak sepak terajang ? pelok pelok ? aduhh rinduu kaw laa syng !

*syaza,mula dah kaw punya poyo*ahh biaa laa aku yg taipkan

aku rinduu cara kaw tengok aku. rinduu kaw pegang tangan aku. rinduu dgr kaw ejek aku *cousin aku ckp un kite cam catdog tapi sgt romantik bile bersame.AHHA* aku nak kaw depan mate aku larh !

*cis, ayat tak tahan nak gedik*

yalaa tiap tiap hary dengar suara kaw dlm tepon. mane nak lepas un rinduu aku kan ? da sminggu kite x jumpe. nnty aku tw jumpe. ta jumpe cyap kaw !

lagi satu. aku syng kaw lar bobot
*bersengih sendiri di hadapan komputer*

No comments:

Post a Comment