Daisypath Anniversary tickers

unholy Confession

My photo
Hey ! It's me Syaza. Here is all about my memories with Arwah Amirul. Since we were inlove, then we break then next he's gone forever. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. Im back here again :( I miss you so much Mirul !

Friday, March 27, 2009

i hate myself ;(



sumpah, kadang2 aku nak give updah tak boleh tahan lagi dah.PENAT ! itulahh yang hati aku selalu merungut. selalu mengadu.sampai bilaaku kene tahan semua neyhh ? aku nak hidup normal.PLEASE ? =(
pasal hidup aku BOSAN,
pfft ! everyday is the SAME !
kenape tak ade yang laen ?
orang sane snini kejar hot
kutuk mengutuk
pulau memulauupukul memukul
tapi aku ?
one word, *HAMBAR*
dah laa,aku dah tak larat nak tekan keyboard yang memekak bila aku tekan neyh.
*tears*

No comments:

Post a Comment