Daisypath Anniversary tickers

unholy Confession

My photo
Hey ! It's me Syaza. Here is all about my memories with Arwah Amirul. Since we were inlove, then we break then next he's gone forever. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. Im back here again :( I miss you so much Mirul !

Saturday, February 14, 2009

valentines day ;DD






Skema as it sounds, happy valentines or twist it to hari kekasih? hahaha, wtv jer, lol :)

Okay bersedih sikit, my bf cam ta engat je date neyh. dye bz dgn life dye jew. cam tanak celebrate pown ade gak. huhu. besok dye nak g amek lesen moto laa. den nak g rawang amek kete. at least hary sabtu taleyh ahad laa un. tapi ahad lak dye nak g melake ngan kawan kawan dye. and me ? dye tinggalkan aku ! weyh ! sedeyh neyr !




14 FEBRUARY 2009
tomorrow laa !
[special date. see whether my boifee know bout it or not]

ape laa laki aku nak kasi aku un. huhu. seriously now tgh mengahara gyler dari dye. ta dapat pape keceewe laa kowt ! huhu.

No comments:

Post a Comment